Alla inlägg den 16 september 2008

Av just-me - 16 september 2008 17:22

Ikväll ska jag se den nya serien på 4...

Jag har nyss läst ut boken..Å den va jättebra, blev lite chockad här för ett tag sen när jag satt å läste boken å jag hörde de prata om den på tv:n så gissa om jag fick bråttom att läsa ut den.

Hoppas serien är like bra som boken :D

Av just-me - 16 september 2008 17:18

hmmm...

ja nu är hösten här med alla vackra färger å den höga luften..Helt underbart tycker jag att det är..

jag ska försöka skriva lite oftare men tiden hinner aldrig riktigt,,,det blir kväll så fort.

Jag ska försöka brodera en tavla som jag började med i våras men den är bara halvfärdig ;(

Men jag får ta mig i kragen å försöka sätta mig med den, sen ska jag försöka hitta nåt nytt till min bror å hans fru för de fick en liten bebis för 2 veckor sen,


I helgen hade de lovat fint väder men inte blev det så här i alla fall!!!!!

Fast visst det regnade inge i alla fall, så det är ju lite fint väder då,. men lite soooool skulle jag vilja ha, det börjar bli lite kallt att jobba utomhus just nu :(


Nu ska jag gå å laga mat ha en trevlig kväll...

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards