Alla inlägg den 17 september 2008

Av just-me - 17 september 2008 17:23

Jag ska laga pannkaks tårta till middag...mums...

fast själv så tycker jag inte att det är middag utan en efterrätt..

Men min dotter vill ha pancake så jag har lovat att jag ska gå ner å börja steka dessa..puh första blir ju aldrig bra!!!

Tänk om man va som pettson det hade varit kanon..


Ha en trevlig kväll där ute..

Av just-me - 17 september 2008 17:20

Jag såg serien igår, främmande fågel av Anna Jansson å den va jättebra men för det första så är den inte alls lik boken :(

Snacka om att bli förvirrad :S (fast lite stämde ju)

Men som sagt var man ska aldrig läsa en bok först å sen se filmen....

det är bättre tvärtom tror jag..

För när man sitter där å läser boken så funderar man ut hur kan dessa människor vara å se ut, sen får man se filmen å de passar inte alls till va man tänkt sig...

Men men jag tyckte den va bra så jag tänker fortsätta sen den,



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards