Alla inlägg den 19 september 2009

Av just-me - 19 september 2009 10:05

ja innan jag flyttade neråt landet så var "guldet" i skogen Hjortron.....

smaskens....

Men sen jag vart sörlänning så är det ju gula kantareller som är tjusningen :)

Fast jag tycker inte om att plocka dem....

Jag ser dem inte....

Kan gå förbi dem å alla säger

- Där har du svamp

Å då ser jag dem.....


Men jag har så snälla kompisar som såååå gärna plockar svamp åt mig =D


Så idag ska jag rensa svamp....

sen ska jag ge mig ut till min trädgård som håller på att svälla över.....

Å sen en promis i skogen med min lilla vovve.....


Sen måste jag iväg med dotra min å sälja jultidningar....

Har bara en kvar nu...

så vi måste ta oss iväg så vi kan beställa å ägna oss åt nåt annat....


Katzching....

Ovido - Quiz & Flashcards