Alla inlägg den 7 september 2009

Av just-me - 7 september 2009 21:19

Idag så var jag å gick¨med vovven å hon va lös efter vägen hon va borta men kom tillbax efter en titt i skogen.

När vi kom hem la hon sig på mina kläder...

De blev kolsvarta å hon luktade fisk???!!!!


Jag duschade henne :S


Efter en stund så ringer min mobil.

Jag svarar..


Då frågar min väninna om jag vart ute å gått med hunden nyss....


Ja svarade jag???!!!


Har hon badat i kärret???

Jag vet inte men hon är skitig i alla fall.


Okej va bra då kan vi gå vidare...

vi trodde det va en varg som varit i kärret....


Okej...

men va jag vet så har inte min vovve sååååå stora tassar :S

nja svarade hon vi har stått å mätt men vi blev osäkra...


Jo men jag kan lova att det är min hund för jag har nyss duschat henne...

Va skönt svarade hon då kan vi gå vidare...

Av just-me - 7 september 2009 17:22

Ja idag har hela dagen känts så där tung å jobbig...

I morse ringde min inneboende å sa att denne skulle flytta imorgon!!!!!!!

Ja jag har ju hört att han ska flytta snart men inte imorgon,,,,


Det kommer att bli så fruktansvärt tomt utan han....

han har bott hos oss i 5 månader....

fan på ren svenska.....

Jag kommer att sakna honom så grymt mycket....

Nu har jag inga släktingar kvar här nere igen....


Känns så fruktansvärt tungt.....

Så imorgon har jag ingen som har gjort kaffet när jag kommer hem

å det kommer att va alldeles öde i husvagnen.....

det är nästan så att tårarna kommer....


fy va jag tycker sånt här är jobbigt....

men för pojkens skull så måste jag le å hoppas att det blir bra

på det nya stället....

Jag sväljer min stolthet å säger:
LYCKA TILL....


Ovido - Quiz & Flashcards