Alla inlägg den 27 juni 2009

Av just-me - 27 juni 2009 12:14

Så var min första semester dag eller första å första...

Jag är ju alltid ledig på helgerna nu för tiden :S

Så igentligen så är ju första dagen på måndag....

Jaja..

Imorgon kommer min doter hem från ångermanland....

Hon har varit borta nu i 2 veckor,,,,


Jag ska gå ner syskon hit som ska hjälpa mig å måla alla våra bodar här ute :(

Så jag har skrapat å skrapat idag :/

Jag kan lova att det känns i den underbara värme....

MIn vovve håller på å få värmeslag tror jag....

Jag tycker synd om henne..hon ligger mest inne för det är svalast där...


Ska nu gå ut å börja läsa en bok som jag fick av min mamma när hon va ner på sportlovet...


Kanske hörs vi innan semestern annars får ni ha det så gött..

Ovido - Quiz & Flashcards