Alla inlägg den 18 juni 2009

Av just-me - 18 juni 2009 23:26

Ja detta med rubrik...

Man vet ju aldrig va man ska skriva för nåt...


Idag ringde min dotter å frågade om hon haft scharlakansfeber??!!

Hmmmm ja det tror jag...

Jo för de hade det där uppe....

Sen ringde hon ikväll å hade fått förkylning...

Vilken längtan man fick till henne nu när hon är 55 mil ifrån en...

Men men det är ju tur att mormor å morfar är där..

Men jag hade gärna haft henne hemma nu!!!!!!

Hoppas det bara är en vanlig förkylning för de har även haft det där uppe...


Imorgon är det midsommar å det kanman inte tro med denna underbara kyla:S

Vi hade minus iförrgår....

Jag fick faktiskt ta bort frost från bilrutan....

Jaja jag hoppas värmen kommer tills nästnästa vecka när jag har semester....


God natt på er...



Ovido - Quiz & Flashcards