Alla inlägg den 24 mars 2009

Av just-me - 24 mars 2009 07:37

Var är våren nånstans???!!!

Jag visade ju bilder på mina krokusar å påskliljor som har kommit upp lite granna.....

Ja men imorse när jag klev upp så hade jag -8 grader :(

BRRRR va kallt det va....

sen har det kommit 1 dm snö igår å i natt så det är ju super kul nu när mina lökar hade börjat komma upp :S


Ja ja men nu lyser solen å det ser ut att bli fint väder i alla fall..

Men va spelar det för roll när jag ska stå inne hela dagen för att jobba....

Så jag åker om 1 timme å kommer hem vid 19,00 så då har nog solen gått ner igen...


Snart är det påsk å då ska dotra min åka iväg igen men denna gång så ska hon ha med sig en kompis, ska bli kul för henne..


Nä nu ska jag stoppa i motorvärmaren i bilen å göra mig i ordning ha en fin dag :)

Ovido - Quiz & Flashcards