Alla inlägg den 6 mars 2009

Av just-me - 6 mars 2009 07:15

Jag förstår inte var tiden tar vägen nånstans?????

Jag tyckte nyss att vi köpte våran vovve men vi har haft henne nu i 2 månader...

herre min gud va det går fort :S

Man hinner inte med riktigt...

Jag skulle ju knäppa kort när de lekte med varann hundbäbisarna....

Men tror ni att jag kom ihåg kameran???!!!!

NÄÄÄÄÄÄ

Jag blir så less på mig själv.....

Varför kanman inte kunna komma ihåg denna kamera....

Det är samma sak på semestrar å dyligt,,,skulle behöva ha den i ett sånt där senilsnöre runt halsen =D

Vovven våran har smält min mammas hjärta i alla fall, de är bästa vänner nu å hon följer henne vart hon än går  ;D

Det är ju bra eftersom mamma är lite rädd för hundar...

Men de funkar jättebra..


Ovido - Quiz & Flashcards