Alla inlägg den 10 mars 2009

Av just-me - 10 mars 2009 13:54

Det är med sorg i mitt hjärta jag har skjutsats min mamma till tågstationen :(

Jag hatar detta ögonblick när man måste ta farväl av sina nära å kära.

Jag blir alltid så ledsen i mitt öga å mitt hjärta gråter :(

Jag vill så gärna ha mina föräldrar å syskon här nära mig, de kan få bo på min gård om de vill...

men jag vet att det inte funkar så...

Undra hur många ggr jag har tänkt flytta norrut??!!

Varje gång när mina nära har åkt det kan jag lova er..

Min dotter var är oxå ledsen för att hennes mormor for men de har bestämmt att hon ska åka upp på påsken så hon har det att se framemot..


Vi räknar å stryker dagarna i almanackan, så man kan se att det inte är såååå jätte länge tills hon får träffa dem.


Men som sagt va det vore sorgligt om man inte var ledsen när sina nära å kära åkte hem, tänk om man va glad å tacksam för att de for det hade inte varit kul.


Oftast så går det över denna saknad å sorg rätt så snabbt, men den sitter ändå kvar som en klump i bröstet.

Jag saknar er mina kära släktingar...

Av just-me - 10 mars 2009 13:44

fy va jag är less på denna förbaskade snö.....

När kommer våren hallå,,,,

Jag har varit ute i skogen idag å försökt locka fram våren...

Å va fick jag tillbaka för nåt???

Joooooo  snöoväder ännu en gång....

Jag vill kunna gå ut genom dörren å se mina krokusar å påskliljor blomma..

Men i all denna snö så kommer det inga blomor upp...


Tänkte på det när vi köpte vovven i januari så fanns det ingan snö alls....

Men nu när vi snart är i mitten av Mars så har vi 35 cm snö...


Jag tycker att nu när sportloven har varit å barnen går i skola igen så kan denna j..la snö försvinna..


Har det inte kommit nån före jul så behöver jag den inte nu heller fast jag är en söderboende norrlänning....

Ovido - Quiz & Flashcards