Alla inlägg den 26 november 2008

Av just-me - 26 november 2008 15:21

Min Sambo är inte riktigt som alla andra....

Han tycker det är jättekul att rusta så här nära jul...det är alltså mindra än 4 veckor till jul å nu har han plockat ut hela vardagsrummet....

HJÄLP!!!!

jag tyckte okej det får han väll göra men nu ångrar jag mig....

jag tror inte vi hinner färdigt till jul, å alla som vet hur stort hus jag har så de förstår mig för det är bara 2 rum nere å 2 rum uppe så vi har lite trångt just nu, tv får vi se i våran säng :S

sen står våran vanliga tv på köksgolvet med stereon på så vi har lite problem med att laga mat oxå....

Men men det blir fint när det blir färdigt, det roliga är att vi har varit å köpt nya möbler till vardagsummet å jag tycker det ska bli spännande när allt är färdigt.

Men som sagt var detta är bara början för hela golvat ska bort å nytt ska dit...

lägger upp några bilder så ni ser...


Detta är ena hörnet på vardagsrummet









Golvet som syns ska oxå bort eftersom vi behöver isolera om golvet...

Ovido - Quiz & Flashcards