Alla inlägg den 7 november 2008

Av just-me - 7 november 2008 17:00

Ja då var det dags för helgen att komma då...

Lite snö har vi kvar men inte är det mycket...ja vet inte va som är bäst :S

Jag som skulle skicka farsdags kort.....tror ni jag har kommit ihåg det =(

Nääääää det är ju som vanligt....

Jaja men jag hade tänkt bjuda min sambo på farsdags middag på restaurang, får se om vi tar oss dit...

Jag fick sluta kl 12 idag å tänkte att jag skulle tvätta min bil, brukar göra det på statoil...Men tyvärr så var det 3 före mig så jag struntade i det...

Får göra det en annan dag..

Hade besök av en väninna här som jag kanske bara träffar 4 ggr per år så vi fikade å pratade om allt det gammla,,,fick en nostalgi tripp...

Ha en bra helg alla ute i cybervärlden...

Ovido - Quiz & Flashcards