Alla inlägg den 20 november 2008

Av just-me - 20 november 2008 21:00

Idag hade jag en sån där jätterolig dag då man nog skulle ha varit i sängen hela dagen :S

Det har bara gått åt pipsvängen hela dagen.

Det började med att jag skulle rensa i frysarna på jobbet å då fick jag fryslocket rätt i skallen å idag hade jag även fullt i klämmor i håret så man kan ju gissa var det hamnade....

Sen när jag skulle gå in så ramlade jag på trappen å slog högra låret å nu har jag värsta lårkakan där :S

Sen så dukade jag till middagen på jobbet å då blandade jag ihop röd å vittvins glas...Ja ja så va denna arbetsdag slut...

sen när jag skulle åka hem så var min bil låst hmmmm jag hade inte låst den så jag fick kräla mig genom skuffen.....

Sen när jag startade bilen efter lite gnuggande så startade bilen men allt som inte skulle lysa lös å vindrutetorkarn gick fram å tillbaka utan att den va på !!!!????


jaha jag har nog insett att jag ska nog ha cykel istället för bil....

För jag kan ju inte ha en bil för dem funkar aldrig för mig....

Jag fick ringa min sambo å han sa att jag skulle söka reda på min chef så skulle han hjälpa mig för han visste va det va för fel,,,

Men jag hittade han inte så då sa min sambo att öppna huven så ska jag ringa honom...

Men problemet va att jag inte fick bort grejen som sitter fast i mina extraljus.....

Men min chef kom å hittade jodfelet å vips så kunde jag åka hem,,men jag skulle ju handla men inte vågade jag stanna bilen när den väl gick...


Så nu ska jag gå å lägga mig hoppas ni har haft en bra dag...


Ovido - Quiz & Flashcards