Alla inlägg den 8 april 2011

Av just-me - 8 april 2011 15:15

Hmmm.

jag undrar om klockan kunde gå lite lite saktare bara lite????

Jag hinner inte med allt som ska göras eller jo det kanske jag skulle göra, men orken å lusten finns inte där.

Just nu är det jätte jobbigt på arbetet och en annan tar på sig allt ansvar ,,,varför,,,,tänk om jag bara kunde göra som många andra å stoppa huvudet i sanden...

men jag kan inte, för jag vet att det är jag som måste ordna upp allt i alla fall.

Missförstå mig inte, jag stormtrivs på mitt jobb så det är inge sånt utan det är en person som bara flyter omkring å gör inte ett dugg mer än nödvändigt" om ens det"

så det är lite tufft just nu...


sedan har ju jag + några till börjar gå ner i vikt....

idag vägde jag ig och -0.6 kg så jag är nöjd så länge det finns ett minus framför.


men nu ska jag gå ner å göra fredagsmyset...

det blir räkmackor =P


kram på er...

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards